Bij Feestrijk.nl kun je 24 uur per dag en 365 dagen per jaar shoppen! Alles wat op de website staat is zeer zorgvuldig door ons geselecteerd en is gegarandeerd in goede staat.

Betalen
Op Feestrijk.nl kun je op de volgende manieren betalen:

iDEAL
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Daarna klik je op de iDEAL-betaalknop en selecteer je de bank. Vervolgens word je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en daarna autoriseer je de betaling. iDEAL wordt ondersteund door Rabobank, ABN AMRO, ING Bank, Postbank, en SNS.

Creditcard
Je kunt bij ons betalen met een creditcard van Mastercard of Visa.

Overschrijving
Als je liever niet online betaalt, of je woont in het buitenland, dan is het mogelijk om het bedrag over te maken. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij je bestelling verzenden. Eventuele kosten voor een overboeking vanuit het buitenland zijn voor rekening van de koper.

Levering en afhalen
Bij Feestrijk.nl kun je zelf kiezen of je de bestelling wilt laten versturen of wilt komen afhalen. Als je er bij je bestelling voor kiest om de bestelling af te halen, betaal je natuurlijk geen verzendkosten. Kies je ervoor om je bestelling te laten verzenden dan verzenden we deze binnen 2 – 3 werkdagen veilig via PostNL. Let op: de meeste pakketjes passen niet door de brievenbus. Stuur even een mailtje naar info@feestrijk.nl als je de bestelling op een bepaalde datum of afwijkend adres wilt laten bezorgen.

Verzendkosten
Na het ingeven van je adresgegevens worden de verzendkosten berekend. Bij bestellingen binnen Nederland boven de 75 EUR worden er geen verzendkosten berekend. Producten vermeld als afhaalartikel zijn hiervoor uitgezonderd. Het is ook mogelijk om je bestelling op te komen halen. Voor het maken van een ophaalafspraak stuur je een mail naar info@feestrijk.nl.

Afhalen
Bij meubels die niet verzonden kunnen worden met de post, zijn vermeld als afhaalartikel. Neem contact op voor het maken van een afspraak om de meubels vrijblijvend te bekijken of direct op te halen.

Ruilen
Artikelen waar je niet tevreden over bent kunnen binnen 7 dagen geruild worden. Het artikel moet dan wel in dezelfde staat zijn als bij de aankoop. We zullen het aankoopbedrag terug op je rekening storten. Let op: de verzendkosten kunnen we helaas niet terugboeken.

Algemene leveringsvoorwaarden

  • Onze artikelen zijn vrijgesteld van BTW.
  • We vermelden geen BTW op de factuur. Bekijk de website van de belastingdienst voor meer informatie.
  • Veel van de items op onze webshop zijn vintage en dus tweedehands. Gezien de leeftijd van deze items, kunnen er gebruikssporen aanwezig zijn.
  • Elektronische apparaten worden door ons getest en alleen verkocht als ze werken. Echter kunnen wij, gezien de leeftijd van onze producten helaas geen garantie geven.
  • Gezien de leeftijd van de elektronische apparaten worden deze verkocht als verzamelobject en niet als apparaat voor dagelijks gebruik.
  • Wij verkopen onze elektronische apparaten in originele staat. Het kan dus voorkomen dat een artikel niet voldoet aan de huidige veiligheidseisen. Raadpleeg bij twijfel een erkend elektricien.
  • Wij verkopen onze lampen exclusief gloeilampen.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor gevolgschade door verkeerd gebruik of door een voor ons niet te voorzien gebrek.
  • Typefouten en fouten bij de berekening van de verzendkosten voorbehouden.
  • Wij verpakken onze artikelen zeer goed voor verzending en maken als enkel gebruik van PostNL. Mocht er echter tijdens het verzenden schade ontstaan zijn, zijn wij hiervoor niet aansprakelijk.
  • Foto’s van onze website mogen niet worden gebruikt zonder toestemming.
  • Alleen bestellingen met duidelijke naam en telefoonnummervermelding worden in behandeling genomen.
  • Wij vermelden op onze facturen duidelijk onze artikelnamen, wij kunnen hier geen algemene bewoordingen van maken.

Klachten
We doen er natuurlijk echt alles aan om alles volledig naar wens te laten verlopen. Mocht het onverhoops toch gebeuren dat je ergens een klacht over hebt, dan kun je altijd contact met ons opnemen.